• Išsirinkite prekę, įdėkite ją į krepšelį.
  • Susipažinkite su www.milesfarma.lt naudojimosi taisyklėmis (sąlygomis).
  • Klientui nesuteikiama galimybė pateikti prekių užsakymą, jeigu jis nėra susipažinęs su parduotuvės taisyklėmis. Visais atvejais laikoma, jog klientas yra susipažinęs su taisyklėmis ir joms pritaria, prieš užsakydamas prekes, jis patvirtina savo pritarimą taisyklėms.
  • Tais atvejais, kai klientas iš dalies ar visiškai nepritaria visoms arba tam tikrai daliai taisyklių, jis privalo nepateikti (atsisakyti) užsakymo, priešingu atveju laikoma, jog klientas susipažino ir besąlygiškai sutiko su visomis parduotuvės taisyklėmis.
  • Mūsų atstovaujamais produktais yra prekiaujama tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.
  • Pristatymas į „Lietuvos paštas“ skyrių – 2.00 € (Kuršių Neriją). Pasirinkus pristatymą į Lietuvos pašto skyrių, siunta pristatoma į Jūsų adresui priskirtą pašto skyrių per 1-3 darbo dienas. Siuntai pasiekus pašto skyrių, Jūs gausite pranešimą el. paštu, SMS žinute arba į pašto korespondencijos dėžutę.
  • Pristatymas į „Omniva“ paštomatus – 2.50 € (išskyrus Kuršių Neriją).
  • Užsisakius prekių daugiau kaip už 45 Eur, pristatymas Lietuvoje nemokamas (išskyrus Kuršių Neriją).
  • Svarbu: vykdami atsiimti siuntinio į pranešime nurodytą pašto skyrių, turėkite asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą. Siuntos Lietuvos Pašto skyriuose yra saugomos 30 kalendorinių dienų nuo pristatymo datos.
  • Apmokėjimas už prekes vyksta tik per elektroninę bankininkystę.
  • Visi užsakymai vykdomi, tik gavus apmokėjimą už prekes, jei nėra nurodyta kitaip.

ELEKTRONINĖ BANKININKYSTĖ:

PRISTATYMO SĄLYGOS

  • Užsakytas prekes pristatome tik Lietuvoje (išskyrus Neringą).

PRIVATUMO IR ASMENS DUOMENŲ NAUDOJIMO POLITIKA

GRĄŽINIMO SĄLYGOS

  • Jeigu norite atsisakyti įsigytų prekių prašome per 14 darbo dienų nuo prekės pristatymo dienos apie tai pranešti el. paštu info@milesfarma.lt
  • Jeigu grąžinamos prekės be defektų, jos turi būti nepažeistoje originalioje prekės ir siuntos pakuotėje. Tokiu atveju prekės grąžinamos gavėjo sąskaita.
  • Jeigu grąžinamos prekės su defektais (dėl broko) – prekę galime apkeisti kita tokia pat preke arba grąžinti pinigus. Tokiu atveju prekės grąžinamos mūsų sąskaita.
  • Pinigus už grąžintas prekes į Jūsų sąskaitą pervedame per 14 darbo dienų nuo prekių grąžinimo dienos. Grąžinant prekes be defektų taip pat prašome pridėti originalią sąskaitą-faktūrą, kurią gavote el. paštu, užpildytą ir pasirašytą grąžinimo formą.

Dokumentai, kuriuos prašome siųsti kartu su grąžinamomis prekėmis:

  • Prekių grąžinimo forma (atsisiųsti);
  • Originalią sąskaitą – faktūrą, kurią gaunate el. paštu.